Shop More Submit  Join Login
About Traditional Art / Hobbyist Member Basil Meer17/Male/Unknown Groups :iconyuka-fanclub: Yuka-Fanclub
 
Recent Activity
Deviant for 4 Years
Needs Premium Membership
Statistics 99 Deviations 2,667 Comments 7,338 Pageviews

Newest Deviations

Favourites

Friends

Groups

Activity


So before I start expressing my feels, let me just say that I was outta internet for a loooong time and am finally back. :'D ((we changed homes too wwww))

okay
so here i go
-ahem-

OMFG JUST- JUST LISTEN TO THIS: soundcloud.com/pipopepupamu/tr…

PAMU, OH PAMU, WHAI YOU SO NAISU AND KIND AND SO MOE AND SO CUTE Q A Q THANK YOU SO MUCH FOR DUETTING WITH SOMEONE LIKE ME-- YOUR VOICE FAR OUTSHINES MINE-- ITS JUST SO BRIGHT OMG AND SO FLUFFY AND SO WARM AND HNNNGHHHH
IVE BEEN REPLAYING THIS FOR THE WHOLE DAY AND WILL CONTINUE TO DO SO BECAUSE I CANT GET ENOUGH OF HER VOICE OMG YOU GUYS I BEG OF YOU PLEASE LISTEN TO THIS DUET YOU CAN EVEN IGNORE MY PARTS, JUST LISTEN TO HER PARTS OMG

:iconmelonpam: <-- THIS GIRL, GIVE HER WATCHES, LLAMA, LOTS OF LOVE, ANYTHING YOU CAN, TANOMU-- SHES JUST TOO AMAZING OF A PERSON Q A Q

I STILL CANT GET OVER THE FACT THAT SHE DECIDED TO CHOOSE SOMEONE LIKE ME FOR A DUET HNNNNGHHHH I CANT STOP REPLAYING THE DUET Q A Q

AdCast - Ads from the Community

×

Webcam

Comments


Add a Comment:
 
:iconsapphireheart277:
sapphireHeart277 Featured By Owner Oct 5, 2014
AMG-- I FOUND CHU-- SENPIIIII--- //CLINGSS <333

whispersimemiriionfb COUGHS ///waves o u o
Reply
:iconlgrussom:
lgrussom Featured By Owner Jul 14, 2014  Hobbyist Digital Artist
Hello friend, I miss you! Bunny Emoji-68 (Bouncy) [V4] 
Reply
Hidden by Commenter
:iconvaunu:
vaunu Featured By Owner Dec 30, 2013  Hobbyist Digital Artist
    Happy Birthday! (*´・v・)
Reply
:icontsuki-ya:
tsuki-ya Featured By Owner Jan 18, 2014  Hobbyist Traditional Artist
OMGOMGOMGOMG IVE BEEN AWAY FROM DA FOR SO LONG OMG THANK YOU SOOOO MUCHHHH IM SORRY FOR THE LATE REPLY BUT AHHHH IM SPAZZING OUT RIGHT NOW-- OTL
Reply
:iconvaunu:
vaunu Featured By Owner Jan 29, 2014  Hobbyist Digital Artist
    ahhh it was no problem!!
Reply
:icontaruhead:
taruhead Featured By Owner Dec 30, 2013
Happybirthday by taruhead  !!! gomen its just a quick doodle//
I hope you have a wonderful time yeahh!!! partay harddd * v * )/
thank you for being such a lovely person ! ; u ; ! 
Reply
:icontsuki-ya:
tsuki-ya Featured By Owner Jan 18, 2014  Hobbyist Traditional Artist
im... im dying... in pure happiness... and guilt... Q A Q

I HAVENT BEEN HERE IN FOREVER AND HERE I SEE SO MANY PEOPLE WISHING ME A BIRTHDAY

I KNOW IM LATE FOR THIS BUT I SWEAR THAT WAS THE BEST BIRTHDAY /EVER/ THANK YOU SOOOOO MUCH TARUUUUUU T A T IM SERIOUSLY CRYING LEGIT TEARS RIGHT NOW //HUGGYOU//
Reply
:icontaruhead:
taruhead Featured By Owner Feb 3, 2014
omg please live!!! :iconslashshockplz:
hehe its ok man, we know things happen in real life and I often take spontaneous breaks from dA and the online world too! ^ p ^ so it's all good!
just accept the loveeee :iconfishykissplz:

but gyaahh I'm really glad it sounds FANTABULOUS:iconsparklesplz: * ___*
:iconsupertighthugplz:
OH GOSHH YOU DEAR--  I HOPE MORE WONDERFUL DAYS LIE AHEAD!! ^///Q///^ !!
Reply
:icon76neko:
76neko Featured By Owner Dec 30, 2013  Hobbyist Traditional Artist

Happy birthday Tsuki~! Pikachu Loves It Plz <3333 I wishu you the best day! :iconrikkavplz:


Thank you so much for being born and being so naisu to me all the time! ;;v////

You always make my heart go doki doki whenever you're here. <3

wwww and I-I love you!~~  Llama Emoji-10 (Shy) [V1] <33

Reply
Add a Comment: